Про компанію
Історія від першої особи
Вітаю! Мене звати Єгор Долінін, я засновник Bagland — бренду рюкзаків, сумок, валіз і аксесуарів для подорожей. А ще я — щасливий чоловік, батько шістьох дітей і любитель активного способу життя. Моя історія розпочалася саме із заняття плаванням.
Мені було 10 років, ми з батьками жили в Харкові. Я ходив на заняття у басейн і мріяв про спортивну сумку. І ось одного разу батьки привезли з Києва темно-синю сумку зі штучної шкіри з олімпійським девізом «Швидше. Вище. Сильніше» і ярликом з незрозумілою мені тоді назвою «КІКО». Моєї радості не було меж: туди можна було вмістити підручники, рушник, капці, плавки, окуляри для плавання. Не сумка, а мрія!
Пізніше я дізнався чому: такий цех у той час коштував 800 доларів, а моя «дев’ятка» — 2000. Але в цеху було вже налагоджене виробництво. Тому я не думаю, що тоді помилився — скоріше, інвестував у швидкий старт. Але мої рідні вважали інакше і регулярно запитували, навіщо я це зробив — адже цех не коштує автомобіля. Тому я весь час доводив — в першу чергу собі, а потім і їм — що це правильна інвестиція.
Минуло ще 7 років. Мені було 30, коли батько запропонував поїхати на фабрику фурнітури в Лебедин, якою він керував. У минулому промислове місто тоді переживало далеко не найкращі свої часи — скрізь була розруха. Я поспілкувався з місцевими жителями, оцінив можливі масштаби виробництва і вирішив відкрити там ще один невеликий цех на 6 станків.
Сьогодні ж у Bagland в Лебедині працює 150 людей. Вони допомагають нам розвивати компанію більше ніж 25 років. А ми допомагаємо їм. Адже багато хто з них роз’їхався б за кращим життям в інші країни ще у кінці 90-х. А замість цього наші співробітники розвивають Україну, працюючи на землі батьків і виховуючи тут нові покоління. Ми горді тим, що можемо надати їм роботу. Тільки уявіть: завдяки Bagland в маленькому місті забезпечені 150 сімей! Ми хочемо, щоб людям було комфортно жити й працювати у своїй країні. Здається, у нас виходить.
Наша місія
Наша місія — допомогти кожному здійснити подорож мрії. Наші принципи — довговічність, доступність, дизайн — працюють на Bagland вже 25 років. Щомісячно команда з 200 людей робить 20 000 товарів, а кількість наших покупців прагне до 2 000 000.
Наші цінності
Ми в Bagland виступаємо за сімейні цінності. Тому наші рюкзаки, сумки й валізи так подобаються людям, які люблять подорожувати всією сім’єю. У мене самого шестеро дітей. І кожен наш спільний вихід куди-небудь — коли треба всіх зібрати й упакувати все необхідне — перетворюється на маленьку пригоду.
Наша мета
Одна з наших цілей — вивчати й примножувати досвід попередніх поколінь. Наприклад, на місці, де зараз знаходиться наш офіс, раніше була та сама фабрика «КІКО», яка існувала з 60-х років і сумку якої мені в дитинстві подарували батьки. А у басейні, де я раніше тренувався, ми виступаємо в ролі спонсорів на щорічних змаганнях з призами для учасників.