О компании
Історія від першої особи
Вітаю! Мене звати Єгор Долінін, я засновник Bagland – бренду рюкзаків, сумок, валіз і аксесуарів для подорожей. А ще я – щасливий чоловік, батько шістьох дітей і
любитель активного способу життя. Моя історія розпочалася якраз із заняття плаванням
Мені було 10 років, ми з батьками жили в Харкові. Я ходив на заняття у басейн і мріяв про спортивну сумку. І ось одного разу батьки привезли з Києва темно-синю
сумку з штучної шкіри з олімпійським девізом “Швидше. Вище. Сильніше” і ярликом з незрозумілим мені тоді назвою “КИКО”. Моєї радості не було межі: туди можна було
вмістити підручники, рушник, капці, плавки, окуляри для плавання. Не сумка, а мрія!
Пізніше я дізнався чому: такий цех у той час коштував 800 доларів, а моя “дев’ятка” – 2000. Але в цеху було вже налагоджене виробництво. Тому я не думаю, що тоді
помилився – скоріше, інвестував в швидкий старт. Але мої рідні вважали інакше і регулярно запитували, навіщо я це зробив – адже цех не коштує автомобіля. Тому я
увесь час доводив – в першу чергу собі, а потім і їм – що це правильна інвестиція.
Минуло ще 7 років. Мені було 30, коли батько запропонував поїхати на фабрику фурнітури в Лебедин, якою він керував. У минулому промислове місто тоді переживало
далеко не кращі свої часи – скрізь була розруха. Я поспілкувався з місцевими жителями, оцінив можливі масштаби виробництва і вирішив відкрити там ще один невеликий
цех на 6 станків.
Сьогодні ж на Bagland в Лебедині працює 150 людей. Вони допомагають нам розвивати компанію більше 25 років. А ми допомагаємо їм. Адже багато хто з них роз’їхався б
за кращим життям в інші країни ще у кінці 90-х! А замість цього наші співробітники розвивають Україну, працюючи на землі батьків і виховуючи тут нові покоління. Ми
горді тим, що можемо надати їм роботу: тільки уявіть – завдяки Bagland в маленькому місті забезпечені 150 сімей! Ми хочемо, щоб людям було комфортне жити і
працювати у своїй країні. Здається, у нас виходить.
Наша місія
Наша місія – допомогти кожному здійснити подорож мрії. Наші принципи – довговічність, доступність, дизайн – працюють на Bagland вже 25 років. Щомісячно команда з
200 людей робить 20 000 товарів, а кількість наших покупців прагне до 2 000 000.
Наші цінності
Ми в Bagland виступаємо за сімейні цінності. Тому наші рюкзаки, сумки і валізи так подобаються людям, які люблять подорожувати усією сім’єю. У мене самого шестеро
дітей. І кожен наш спільний вихід куди-небудь – коли треба усіх зібрати і упакувати усе необхідне – перетворюється на маленьку пригоду.
Наша мета
Одна з наших цілей – вивчати і примножувати досвід попередніх поколінь. Наприклад, на місці, де зараз знаходиться наш офіс, раніше була та сама фабрика “КИКО”, яка
існувала з 60-х років і сумку якої мені в дитинстві подарували батьки. А у басейні, де я раніше тренувався, ми виступаємо в ролі спонсорів на щорічних змаганнях з
призами для учасників.